Piiri järjestäytyi Forssassa 13.1.2024

Hämeen Perussuomalaisten piiri järjestäytyi Forssassa 13.1.2024

Hämeen Perussuomalaisten piiri piti järjestäytymiskokouksensa Forssassa 13.1.2024 osana Presidenttiehdokas Jussi Halla-ahon vaalikiertuetta.

Piiriä johtaa 2024 syyskokouksessa valittu Veli-Pekka Lehtosaari Hartolasta. Ensimmäisenä varapuheenjohtajana jatkaa Vesa Salminen Lahdesta, toiseksi varapuheenjohtajaksi valittiin Tea Jaakkola Forssasta ja kolmanneksi varapuheenjohtajaksi Toni Seppälä Asikkalasta. Piirisihteeriksi valittiin Pirita Hipp-Koskenoja Forssasta ja taloudenhoitajaksi Merja Ilmoniemi Lahdesta.

Työvaliokuntaan päätettiin valita puheenjohtajisto, taloudenhoitaja, piirisihteeri, Jonni Levaniemi Hämeenlinnasta ja Paul Kuivalahti Lopelta. Ensimmäinen varapuheenjohtaja Salminen valittiin vetämään vaalityö- ja tapahtumaryhmää ja kolmas varapuheenjohtaja Seppälä sometyöryhmää.Sometyöryhmän jäseniksi valittiin Matias Granlund Lahdesta ja Mirja Kalliosaari Sysmästä. (varalla Kuivalahti). Toimintaympäristötyöryhmää vetämään valittiin toinen varapuheenjohtaja Jaakkola ja sen jäseniksi Hipp-Koskenoja ja Johanna Ekman Orimattilasta.

Kirjoitettu 14.1.2024