Kanta-Hämeen PerusNaiset ry aloitti toimintansa

Tiedote 28.11.2016 julkaisuvapaa heti

PerusNaiset aktivoituvat maakunnassa – Kanta-Hämeen PerusNaiset ry aloitti toimintansa 28.11.2016

Kanta-Hämeen PerusNaisten perustamis- ja järjestäytymiskokous pidettiin Hämeenlinnassa 28.11.2016. Hallituksen jäseniksi valittiin Kirsi Kauppi Hattulasta, Sini Ojanen Janakkalasta, Mira Kulmala Jokioisilta sekä Anne Hannula-Lundberg ja Susanna Hietanen Hämeenlinnasta. Sihteeriksi valittiin Satu Huhtala Janakkalasta ja taloudenhoitajaksi Pirkko Heimo Hämeenlinnasta. Yhdistyksen puheenjohtajaksi valittiin Lulu Ranne Hämeenlinnasta ja varapuheenjohtajaksi Heidi Selenius Riihimäeltä. Valinnat olivat yksimielisiä.

Kanta-Hämeen PerusNaisten päämääränä on toimia kanta-hämäläisten etujen ajajana ja innostaa naisia toimimaan puolueen riveissä. Yhdistys tulee ottamaan aktiivisesti kantaa ajankohtaisiin asioihin ja osallistuu koko maakunnan alueella erilaisiin tapahtumiin. Hallitus päätti, että yhdistykseen voi liittyä maksutta ja kannustaakin kaikenikäisiä naisia liittymään kasvavaan joukkoonsa.

PerusNaisia ja muita aktiivisia Perussuomalaisia on seuraavan kerran tavattavissa Hämeenlinnan PS-toimistolla Raatihuoneenkatu 29:ssä tiistaina 29.11 klo 11-13 ja lauantaina 3.12 klo 11-13.

Lisätietoja:

Kanta-Hämeen PerusNaiset ry:n pj. Lulu Ranne, p.040-586 4644